Prijavi se!

Na tvoje datume mi te častimo duplom količinom slatkiša koje kupiš kod nas na štandovima!

Moji važni datumi

Odaberi najviše tri različita datuma!

Popust se koristi samo na odabrane datume!

Popust se ne moze iskoristiti ako su izabrani danasnji ili sutrasnji datumi!

Blog

Slatkisi

Zanimljivosti

Akcije

ZAŠTO JE DOBRO JESTI GUMENE BOMBONE POSLE TRENINGA


18-03-2017



 


Verovali ili ne, jedan od najboljih načina da posle vežbanja unesete proteine u telo je da pojedete gumene mede.

 

Mnogima vežbači koji posle treninga uzimaju par gumenih bombona izgledaju čudno. Ali, samo zato što je nešto “slatkiš” ne mora da znači da je nužno loše za vaše telo. 


Verovatno pre treninga uvek pojedete nešto kako biste održali energiju, a isto je i posle vežbanja. Užine sa malo proteina su obično za poneti  i možete ih pojesti u hodu, ali nova istraživanja govore  da su gumene mede zapravo najbolji izbor za takav zalogaj 

 

Prema novim informacijama u istraživanju  Journal of the International Societyof Sports Nutrition, hrana sa visokim glikemijskim sadržajem ugljenih hidrata je idealna za posle treninga i pomaže da se napunite glikogenom (oblik skladištenja glukoze koji pomaže snabdevanje tela “gorivom” tokom vežbanja). 

 

I pogađate: gumene mede su ispunjene ovim brzo svarljivim ugljenim hidratima, baš poput ovsenih pahuljica, krompira i hleba.

 

Posle treninga naše telo traži proteine i ugljene hidrate kako bi oporavilo istrošene mišiće. Whey je standardni izbor proteina i mnogo brže dospeva u mišiće od hrane. Možete napraviti neki od mikseva sa whey proteinom (protein surutke), ali gumene bombone su bolji izbor i psihološki plus za posle treninga i brzo podizanje nivoa insulina.

 

Kada je reč o ugljenim hidratima, ljudi često pogrešno biraju hranu kao što je voće. Voće je odlično i svakako bi trebalo da ga jedete  ali ono nije najbolji izbor za brzo podizanje insulina zato što je oko 50% šećera u voću fruktoza. 

 

Fruktoza mora prvo da se razloži u telu pre nego što se koristi i samim tim usporava proces hranjenja mišića posle treninga. 

 

Posle treninga su nam potrebni ugljeni hidrati koji dolaze u obliku dekstroze  jer dekstrozi nije potrebno razlaganje, samim tim daje bolje rezultate. 

Gumene bombone obezbeđuju skoro idealnu količinu ugljenih hidrata posle treninga i smanjuju potrebu za dodatnom hranom. 

 

Naravno, ovo ne znači da treba da pojedete celu kesicu gumenih bombona. Dovoljno je da uzmete nekoliko kako biste oporavili svoje telo, ali da istovremeno ne povratite potrošene kalorije.